SLA - Moja IT Podrška

Svaka se kompanija razlikuje u zahtjevima za uslugama IT podrške. Uvijek smo prilagođavali naše pakete podrške kako bismo osigurali da se potrebna usluga podudara s proračunima i mogućnostima naših kupaca. Naši ugovori o IT podršci jednostavni su i sveobuhvatni, te osiguravaju da nema skrivenih troškova. Naši ugovori obuhvataju internetsku i daljinsku pomoć, podršku na licu mjesta, u radnom vremenu, izvan radnog vremena, 24-satno pokriće, djelomični outsourcing i potpuni outsourcing Vašeg IT-a.

Podržavamo bilo koji IT sistem ili odjel bilo koje veličine

Nijedna mreža nije prevelika ili premala. Naši klijenti se kreću od novoosnovanih preduzeća, malih preduzeća manjih od 5 ljudi, pa sve do srednjih i velikih kompanija. Tokom godina uspostavili smo sisteme za proaktivno nadgledanje naših podržanih IT sistema i strogom disciplinom i sistemima podrške nudimo najbolje vrijeme odziva na našem tržištu.

Bez obzira da li Vaša kompanija ima nekoliko računara ili veliku korporativnu mrežu, možemo prilagoditi ugovor o podršci koji će Vam pružiti sigurnost da profesionalci mogu da brinu o Vašim sistemima. IT podrška je nešto o čemu ne morate razmišljati, mi ćemo se pobrinuti za to.

Šta možete očekivati od Kodeks IT podrške?

Svi naši ugovori o IT podršci imaju temeljne gradivne elemente i postavljeni su kako bi se osiguralo da svi naši klijenti ostvaruju najbolji povrat uloženog novca.

Podrška bez brige

Naše osoblje čine strastveni IT-evci sa dugogodišnjim iskustvom i njihov je prioritet osigurati da svaki klijent, bez obzira na to bio velik ili mali, bude zadovoljan.

Fiksna mjesečna naknada

Ugovori o IT podršci su sveobuhvatni. Nema skrivenih ili dodatnih troškova. Ako se odnosi na podršku, uključeno je.

Odziv od 15 minuta

Ugovori o IT podršci dolaze s vremenom odziva od 15 minuta (daljnski, internetom), nadgledaju se i njima se upravlja.

Nema dugotrajnih ugovora

Za razliku od većine, mi Vas nećemo vezati ni za jedan duži rok, otkazivanje je jednostavno mjesec dana unaprijed, od samog početka ugovora.

Neograničena telefonska podrška

Svim našim klijentima nudimo neograničenu daljinsku (internet, telefon) podršku, nema ograničenja ili dodatnih troškova.

Neograničena podrška na licu mjesta

Nudimo neograničenu tehničku podršku na licu mjesta svim našim klijentima. Ukoliko daljinska podrška nije dovoljna, na Vašu adresu dolazi tehničar ili inžinjer.

Neograničena posredovanje sa trećom stranom

U Vaše ime ćemo uspostaviti vezu sa svim trećim stranama, uključujući vašeg ISP-a, programere, web hosting partnere...

Besplatna IT strategija

Važno je da Vaš IT podržava Vaše poslovanje, nudimo neograničeno savjetovanje o IT strategiji, uključujući i sigurnost vašeg IT sistema.

© 2023 Kodeks d.o.o. Sarajevo. All rights reserved.