Svaka se kompanija razlikuje u zahtjevima za uslugama IT podrške. Uvijek smo prilagođavali naše pakete podrške kako bismo osigurali da se potrebna usluga podudara s proračunima i mogućnostima naših kupaca. Naši ugovori o IT podršci jednostavni su i sveobuhvatni, te osiguravaju da nema skrivenih troškova. Naši ugovori obuhvataju internetsku i daljinsku pomoć, podršku na licu mjesta, u radnom vremenu, izvan radnog vremena, 24-satno pokriće, djelomični outsourcing i potpuni outsourcing Vašeg IT-a.
Nijedna mreža nije prevelika ili premala. Naši klijenti se kreću od novoosnovanih preduzeća, malih preduzeća manjih od 5 ljudi, pa sve do srednjih i velikih kompanija. Tokom godina uspostavili smo sisteme za proaktivno nadgledanje naših podržanih IT sistema i strogom disciplinom i sistemima podrške nudimo najbolje vrijeme odziva na našem tržištu.
Bez obzira da li Vaša kompanija ima nekoliko računara ili veliku korporativnu mrežu, možemo prilagoditi ugovor o podršci koji će Vam pružiti sigurnost da profesionalci mogu da brinu o Vašim sistemima. IT podrška je nešto o čemu ne morate razmišljati, mi ćemo se pobrinuti za to.
Svi naši ugovori o IT podršci imaju temeljne gradivne elemente i postavljeni su kako bi se osiguralo da svi naši klijenti ostvaruju najbolji povrat uloženog novca.
© 2023 Kodeks d.o.o. Sarajevo. All rights reserved.